قالیشویی تهران ویلا ( ارزانترین تعرفه + حمل رایگان )

خدمات قالیشویی در مناطق مختلف تهران ویلا

کلیه خدمات شستشوی فرش از جمله شستن انواع فرش دستباف، قالی‌‌ها، تابلو فرش‌‌های ابریشم، انواع فرش‌‌های خارجی، گبه، گلیم فرش و یا فرش‌‌های عتیقه در مجموعه قالیشویی آریا قابل ارائه ‌می‌باشد. این خدمات که با استفاده از مرغوب‌ترین متریال شستشوی و مواد باکیفیت و درجه یک خارجی و همچنین با بهره‌مندی از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن شستشوی صورت می‌گیرد؛  از جمله تخصص‌‌های ویژه این کارخانه است.

شما ‌می‌توانید در قالیشویی تهران ویلا آریا ، خدمات متفاوتی را با شرایط مختلف شستشو دریافت نمایید. برخی از خدمات ارائه شده به شرح زیر ‌می‌باشد.

  • شستشوی عادی فرش ماشینی
  • شستشوی درجه یک اعلاشویی به همراه لکه‌بری با بسته‌بندی انواع فرش ماشینی
  • شستشوی فرش دستباف
  • شستشوی موکت
  • شستشوی درجه یک اعلاشویی به همراه رنگ‌برداری با بسته‌بندی انواع فرش دستباف
  • شستشوی انواع قالی‌‌های دستباف گل ابریشم، عتیقه و صادراتی به همراه بسته‌بندی
  • شستشو و خدمات انواع گبه‌‌ها و گلیم‌‌های دستباف جهت شستشوی خانه‌داری و صادراتی

 

انواع فرش با جنس و ابعاد مختلف از پادری ، قالیچه ، فرش های کناره ، فرش 6 متری ، 9 متری ، 12 متری و بزرگتر بصورت تخصصی توسط قالیشویی تهران ویلا با کمترین هزینه شستشو خواهد شد . 

علاوه بر قالیشویی تهران ویلا ، همه روزه خدمات قالیشویی ستارخان نیز با بهترین کیفیت انجام خواهد شد .

بهترین قالیشویی تهران ویلا
بهترین قالیشویی تهران ویلا

استفاده از مواد شوینده مناسب در قالیشویی تهران ویلا 

یکی از مهمترین ویژگی های خدمات قالیشویی تهران ویلا آریا ، استفاده از بهترین شوینده ها می باشد که علاوه بر پاکیزگی کامل ، به تار و پود فرش نیز آسیب وارد نمی نماید . 

بسیاری از شرکت های قالیشویی بدون توجه به این موضوع از قوی ترین شوینده ها استفاده می نمایند که سبب آسیب زیادی به تار و پود فرش و پوسیدگی زودرس آن می شوند . 

مجموعه قالیشویی تهران ویلا آریا نوین از مناسب ترین شوینده ها بر اساس نوع فرش شما استفاده می نماید.

ویژگی مواد شوینده مناسبی که قالیشویی تهران ویلا از آنها استفاده می نماید :

  1. قدرت لکه گیری بالای آنها
  2. باعث خوردگی و خرابی موکت و فرش نمی شود
  3. خاصیت نرم کنندگی دارند
  4. با انواع دستگاههای قالیشویی سازگارند
  5. به روش مکانیزه و همچنین غیر مکانیزه می توان از آنها برای شستشو استفاده کرد
  6. به شکل مایع اند تا پودر
  7. Ph-balanced اند یعنی نه اسیدی و نه بازی بلکه کاملا خنثی هستند
  8. نسبت حلالیت آنها با آب در حد پایینی قرار دارد
  9. میزان کف و فومی که تولید می کنند خیلی نیست
  10. فراریت بالایی دارند تا هر چه سریعتر از روی فرش و موکت خشک شوند.


بهترین و ارزانترین تعرفه ها برای قالیشویی تهران ویلا را می توانید از طریق شماره های ما ثبت سفارش کنید. علاوه بر قالیشویی تهران ویلا ، همه روزه قالیشویی گیشا نیز با بهترین کیفیت انجام خواهد شد .

ویژگی های بارز شعبه تهران ویلا

 

با توجه به وسعت مناطق تهران ویلا، افزایش سرویس و آماده به خدمت بودن ۲۴ ساعته و به سرعت یک راهکار فوق‌العاده قالیشویی آریا  در این مناطق می باشد‌ که این ویژگی سبب برتری آن در میان دیگر رقبا شده است.


شستشوی تمامی فرش ها با تحویل ضمانتنامه کتبی می باشد همچنان تمامی قالی ها به صورت لول شده و اتو شده همراه با کاور جهت جلوگیری از شکستگی تحویل مشتری داده می‌شوند.


لازم به ذکر است علاوه بر ضد عفونی کردن فرش‌ها هنگام شستشو تمامی پروتکل های بهداشتی توسط پرسنل ما لحاظ می گردد.

کارکنان مناطق شهر تهران فرش های شما را خودشان لول کرده و طی آن زمانی که در قرارداد شما ذکر شده، به شما تحویل میدهند.

 

خدمات قالیشویی تهران ویلا با کمترین تعرفه ها انجام میشود . علاوه بر قالیشویی تهران ویلا ،قالیشویی مرزداران نیز با کمترین هزینه انجام خواهد شد . 

ارزانترین قالیشویی در تهران ویلا
ارزانترین قالیشویی در تهران ویلا

نمونه ای از مراحل شستشوی فرش و رفوگر در قالیشویی تهران ویلا آریا

 

برای آنکه با خدمات قالیشویی تهران ویلا بیشتر آشنا شوید موارد زیر را مطالعه کنید .

بررسی فرش قبل از شستشو: بازدید از فرش برای کنترل ایرادهای فرش قبل از قالیشویی ضروری است. در صورتی که فرش نیاز به ترمیم دارد باید قبل از شستشو اصلاح شود.


  • خاک گیری فرش: یکی از مراحل مهم قبل از قالیشویی مراحل خاک گیری می باشد این امر برای بالا بردن کیفیت شستشوی فرش بسیار مهم است.

  • تثبیت رنگ فرش: تثبیت رنگ های فرش های دستباف، خاص و رنگده امری ضروری است تا در هنگام شستشوی فرش فرش رنگ قاطی نکند.

  • لکه برداری: شستشوی لکه های فرش نیز یکی از موارد مهم درقالیشویی می باشد که باید با توجه به نوع لکه با مواد شوینده خاص شسته شود.

  • قالیشویی: پس از لکه برداری شستشوی کلی فرش انجام میگیرد که با توجه به جنس،تراکم ونوع فرش با دستگاه های مخصوص قالیشویی شسته میشود.

  • آبکشی فرش طبق اصول اسلامی: پس از شستشوی فرش مراحل آبکشی فرش طبق اصول اسلامی کُرداده میشود.

  • خشک شدن فرش ها: پس از مرحله آبکشی و کُر اسلامی فرش ها در دستگاه آبگیر قرار میگیرند تا در حد امکان خشک شوند و سپس در گرمخانه خشک می شوند.

برای خدمات قالیشویی محدوده خیابان جلال آل احمد نیز می توانید از طریق شماره های ما ثبت سفارش خدمات مورد نیاز خود را انجام دهید .

شستشوی انواع مبلمان در تهران ویلا

 

شستشوی مبل از جمله خدمات اصلی قالیشویی آریا به عنوان ارزان ترین قالیشویی تهران است. ما مبل‌های شما را در محل شما، با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌ها و بهترین مواد شوینده ممکن، به روش خشک‌شویی شستشو می‌دهیم. در این روش نیازی به حمل و نقل مبلمان نیست؛ و تنها چند ساعت بعد از شستشو، می‌توانید از مبلمان خود استفاده کنید.

 

مراحل شستشوی مبل شامل

  • لکه گیری و گرفتن غبار
  • گرفتن پرزهای پارچه
  • اطلاع از جنس پارچه مبلمان
  • اطلاع از چگونگی و نوع لکه
  • استفاده از مواد متناسب نوع لکه
  • شستشوی کامل با مواد مناسب

قالیشویی تهران ویلا به عنوان یکی از برترین و حرفه ای ترین شرکت های شستشوی قالی و فرش در غرب تهران ، بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیارتان قرار میدهد. 

مبل شویی در تهران ویلا
مبل شویی در تهران ویلا

بهترین و تخصصی ترین خدمات قالیشویی در غرب تهران را می توانید از طریق شماره های ما ثبت سفارش نمایید. 

شستشو انواع تابلو فرش در قالیشویی تهران ویلا

تابلو فرش ها معمولا در دو دسته ماشینی و دستی نفیس هستند که همان طور که از اسمش پیداست در تابلو قرار دارند نگرانی بعضی از مشتریان ما جداسازی و نصب مجدد قاب است به خدمات شما عزیزان میرسانیم که همکاران ما تمامی مراحل جداسازی  و نصب مجدد قاب تابلو فرش شما را انجام میدهند.

پس میتوانید با خیال راحت تابلو فرش های خود را به  ما بسپارید. ما در مجموعه قالیشویی تهران ویلا آریا بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیارتان قرار میدهیم . 

علاوه بر این ، قالیشویی تهران ویلا برای ترمیم تابلو فرش نیز بهترین خدمات در اختیار شما قرار میدهیم . 

نحوه تحویل فرش در قالیشویی تهران ویلا 

مجموعه آریا برای خدمات قالیشویی تهران ویلا بهترین خدمات را در نظر گرفته است . از همین جهت ، برای تحویل فرش و تابلو فرش های شما از کاور های ایمنی استفاده می نماید . 

فرش های شما به صورت لول شده و کاور شده و همچنین اتو کشیده شده به شما تحویل خواند شد . 

ما به عنوان برترین قالیشویی تهران ویلا بهترین و تخصصی ترین خدمات شستشوی فرش را در اختیارتان قرار میدهیم . 

رفوگری فرش در تهران ویلا

 

ارائه کلیه خدمات رفوگری در تهران ویلا اعم از رفوگری ، مبل شویی و خدمات ترمیم از تخصص های ما در رفوگری می باشد. خوشحالیم که با تیم متخصص می توانیم خدمات مان را در سراسر استان تهران به همشهرسان عزیزمان ارائه نماییم.

.
میتوانید تنها با اعتماد به ما با تجربه ی ۳۰ ساله مان مناسب ترین و ایده آل ترین خدمات رفوگری,قالیشویی را از طریق قالیشویی آریا دریافت نمایید.

.
ما اقدام به پخش سرویس های خود در سراسر تهران نموده ایم و با اولین تماس شما نزدیک ترین سرویس ما به منطقه شما جهت ارائه خدمات اعزام می گردد

.
خدمات رفوگری فرش ما بدون هیچ محدودیتی می باشد.

 

علاوه بر قالیشویی تهران ویلا ، خدمات قالیشویی صادقیه نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد . با شماره های ما در تماس باشید.

 

قیمت قالیشویی تهران ویلا چقدر است ؟ 

 

قیمت شستشوی فرش و قالی در محدوده تهران ویلا بر اساس نوع فرش مشخص می شود . معمولا فرش ها بر اساس ابعاد ( قالیچه ، پادری ، 6 متری ، 9 متری و 12 متری ) دسته بندی می شوند .

علاوه بر این ، نوع فرش نیز مهم است . فرش های ابریشم ، دستباف و ماشینی ، فرش های خاص و عتیقه نیز دارای هزینه های متفاوتی برای شستشو هستند . 

 

برای استعلام قیمت قالیشویی تهران ویلا فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تنها با یک تماس تجربه کنید . 

 

مشاوره رایگان و ثبت سفارش قالیشویی تهران ویلا 

 

اگر قصد دارید فرش های خود را از طریق خدمات قالیشویی تهران ویلا بشویید ، تنها کافیست با شماره های ما در تماس باشید . تیم متخصص قالیشویی تهران ویلا با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان بهترین خدمات قالیشویی را در اسرع وقت در اختیار شما قرار میدهد . 

 

برای ثبت سفارش و استعلام هزینه های قالیشویی تهران ویلا فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید 

دیدگاهتان را بنویسید